Wednesday, July 30, 2008

There's something going on in the science lab

Hello all.
Sorry for not updating AGAIN~! Yea I know, you guys have been getting bored of seeing the same post at the top of my blog for so many days/weeks/months...ok maybe not months...but DAYS & WEEKS.
Soooooooooooooooooooooooooooooooooo....
This is what happened during the past 3 weeks. *gosh, that's almost a month.*

Tuesdays are days where we would have our Physics/Chemistry practicals.

So, this is how it went...

It went really smooth...till Leonard started posing for the camera with rubber gloves.

Oh~ great... (see, he pose also his left fingers all cacated. bwahaha)

Gen and Ganes cooperating to pour the extremely concentrated hydrochloric acid into that tiny and thin measuring cylinder. Jk...it's just distilled water...WHICH IS VERY DANGEROUS TOO!!! You could drown in it you know...

Ganesan & Me.

This, is Wei Kian. He my Chinese nigga.

So, basically what we had to do was mix some solutions together and add in a few drops of very concentrated acid to the mixture. After that we were supposed to wait for it to turn blue completely. Pretty nice effect...it has two ways of coming out into blue.

1. Swirls of blue colours appears until entire mixture turns blue. (something like a mini-tornado)

2. Stays white for a super long time....and suddenly turns blue completely. (just like your face if you were constipated. But red in colour.) So we waited so long...

And finally a little blue came out. =) Can yall see it? (it just popped out suddenly...the constipated way)

AND....this is how it looks like after turning blue completely.

So...that's basically it for the pictures I took in the lab. More to come though...I still haven't uploaded some of the pics I took for this week's chemistry practical...IT's so gay...literally. Something for you guys to look forward to. =D

So the next day after our chem practical, we threw a surprise bday celebration for Lee Eng! *girl in black shirt* Apparently, I don't really know her that well. But since she was in the same Tutorial Group, I decided to help out with the surprise. Coz I like to see people's face when they get surprised...or when they're really happy. =)

There's the bday girl...she's always so emo...haha...wears black...and always has this....EMO face...but nevertheless, a sweet and friendly person. *look at her...she looks so terrified...I mean, SURPRISED.*

Making a wish...

Taking one last look at the cake before she stabs it in the face. *look her grip on that knife...considering that she's an emo girl, I'd rather not let her hold a real knife. Plastic is good.* I mean...look at her...she's just so ready to stab that damn, chocolaty, beautiful and delicious cake...

Wokay...I guess that's all I have for now. I'm so tired. Got maths tutorial tomorrow....UGHHHHHHHHH~~~~~~~~~~~~~~ GDNITE!

Pissing out. *pissssssssssssssssssssssssssssss~*

Tuesday, July 22, 2008

It's too late...

I was reading my sister's blog.
I saw the post. http://xoneofakindx.blogspot.com/2008/07/chapter-closure.html
And I realized...what I had just lost but never even cared to spare a minute or two to grief...
While I was reading through, I smiled, I laughed, I stoned, I cried and I erupted in anger and dissatisfaction...
All the times we spent together will never be forgotten...
I regreted not giving you guys one last pat on your heads and say "I love you guys, and I'll miss you."
I regreted not giving you guys one last hug before I left...
I didn't even hold you...
I didn't even touch you...
I just....left.
And all of a sudden...all 3 of you are gone...
My heart feels so heavy right now...
The three of you were so cute...you made me laugh and smile everytime I saw you guys...
I wish I had done all of these things...before you left...
Bread, Peanuts & Sugar...I'm so sorry...
I will miss all of you so much...
Rest in peace...

Friday, July 18, 2008

DAMN YOU VIRUS INVENTORS~! ARGGGHHH!!!

*"I like small butts" melody plays in background*
3,
2,
1....

I HATE...VI---
RUS! AND I CANNOT LIE~
YOU HACKERS/PROGRAMMERS CAN'T DENY~
THAT YALL ARE NO-LIFERS AND YOU JUST SUCK AT YOUR OWN LIFE~
SO THAT'S-
WHY~!
YOU MAKE EM~
THOSE TROJANS AND OTHER STUPID VIRUSES~
AUTORUN, BACKDOOR, WORMS, SPYWARE, ADWARE, SOFTWARE, HARDWARE, FREEWARE, SHAREWARE~
I HATE JOOOOO!!!!!!!!!!!!!! WARRGHHH!!!!

For the record, I've never got so pissed off at something I can't hit, kick, punch, stab, shoot, or scold. My pendrive caught an "Autorun" virus from my Uni's comp/fren's pendrive because of file transfers...and now my laptop is infected with this CRAP autorun virus.

YOU VIRUS MAKERS/INVENTORS/CREATORS!


YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thursday, July 17, 2008

I'm still updating for the sake of updating. = =

Hey yall again. I'm too bored. I can't stop updating. You know what it's like when you get addicted to doing something, that you just wanna keep doing that thing even though it ain't necessary? Oh wait, that's called addiction...YEA! I'm addicted to updating my blog. *temporary syndrome*

So, on last last Sunday...we went to church...as in City Harvest. So I drove there in my wonderfully problematic car (which is fixed already) ...and guess wot? En Ai was there! haha.

Actually she already told me...but I was just stoked to see her again....and celine too. =)

So here are some pics of ...that Sunday. Kinda think of it, the pictures pretty much say everything.



Camwhoring is norm to girls.



THIS IS NOT CAMWHORING.



Lol...candid shot of Eric by me. See...snap a pic, and you can make a new friend in a few seconds! =D



I so know what En Ai is going to say(at least in her mind) when she sees this picture..."OMG...I look so FAA--"

ok nvm...lets move on shall we?



THIS IS NOT CAMWHORING EITHER. (because I didn't take it myself)


So that was it for "that" Sunday...

AND THEN...

Back to Uni life~! Again...


Apparently...THIS is the Tai Lo of TD15. He's Liew. =) Super smart guy.

THIS IS MISS NGO...I mean..."this is Miss Ngo"...she's our Economics lecturer. She has really cold sarcasm...but nevertheless, good econs lecturer.

Another candid shot of Adrian, haha...(this is the TD14 Tai Lo)

Hock Heng again...he's super smart too.

And the last pic for the day. =)

Wednesday, July 16, 2008

Updating for the sake of updating.


Well...basically, the above pictures show what we TD14-ians normally do when we arrive at Uni a little too early...(too early for our own good) hmm, the last picture is excluded...XD (that's Satish by the way)


THIS IS MISS TAN. Oops, sorry for the caps lock, i meant...this is Miss Tan...She's our Chemistry Practical Lecturer.


Tan Kheng Kuan (middle), Wei Kian (right) and a faceless Shaun Low.

Oh look, a noob! (He's Ayub, lol...)

English lecture...=) We always have fun in English lectures....don't we TD14 and 13? haha. That's Miss Phaveena btw, very sporting lecturer.

Oh no, Foong got OWNED!

And this is Yoong Yang. TD13-ian, but same lecture group. He's a nice dude...and also another noob in the making...jk. (uhh, it doesn't really matter if you don't get what I'm talking about...just look at pics k? Pfffft~!)

Well, that's all for now.

BYEEEEEEEE~~~! =D

Tuesday, July 1, 2008

Uni Life.

Here are some pics I took during my Lectures and moments at UTAR. lol. (I was kinda bored) XD








Leonard working so hard....



The infamous "White Board"...



Zomgz, I'm BLACK! (He's Ganesan btw)





Yap Hock Heng! Walking handsomely all the time...haiz...